Firma, která chce prosperovat, potřebuje logicky dostatečný počet zákazníků. A takoví zákazníci obvykle nepřijdou sami, ti musí být něčím přilákáni. A kromě kvalitní a cenově výhodné nabídky hraje pochopitelně nemalou úlohu i to, jak taková firma působí navenek, jak se tato prezentuje před veřejností. I na image tu záleží, a to často více, než by si leckdo představil.
Určitě tak sehrává velkou roli i to, kde která firma sídlí. Ta, jež má sídlo na vysoce atraktivním místě, pochopitelně vzbuzuje daleko serióznější dojem než ta, kterou lze objevit někde v nějakém zastrčeném koutě či dokonce na dost pochybně vypadajícím místě.
Štěstí tedy přeje těm z firem, u nichž stačí vyslovit adresu, aby se vědělo, že jsou něčím lepším. A proto by určitě o podobné sídlo měli zájem všichni. Jenže ne všem je v tomto ohledu přáno, a ne všem někdy přáno bude. Je totiž logické, že jsou taková atraktivní místa vzácná, že se tam místo pro všechny podnikatele nenajde, a i kdyby se snad našlo, půjde o tak drahou záležitost, že si to leckdo nebude vůbec moci dovolit, že si na to nevydělá. Kolik jenom podnikatelů nemá přece horentní příjmy, s nimiž by si mohlo takové místo koupit nebo třeba jenom pronajmout!
A co si tedy mají počít ti, kdo si žádný objekt na dokonalém místě pořídit nemohou? I těm vlastně může být svým způsobem přáno. Ti si mohou pořídit alespoň virtuální sídlo firmy Praha Sidlofirmypraha5.cz. Tedy atraktivní adresu pro své působiště, jež vypadá daleko lépe než místo, kde se v tomto případě skutečně podniká.
Za docela příznivé ceny tu získá firma dobře znějící adresu s možností doplňkového servisu, jako je třeba přebírání, ukládání či přeposílání pošty a podobně.
Kdo si takové virtuální sídlo pořídí, získá daleko lepší zvuk. A je naprosto podružné, že i nadále podniká někde, kam by za ním leckdo ze zákazníků radši nikdy ani nepřišel.