Spoustu lidí to možná překvapí, ale domovskou stránku na webu považuje za podstatnou jen padesát procent lidí. Ostatní si jí sotva všimnou a nepřikládají jí velký význam. Pravdou ale zůstává, že se na ni dostaneme všichni. Na cílovou stránku vždy přecházíme z vyhledávače, banneru či jiné proklikové reklamy. Vidí ji tedy všichni uživatelé, kteří se k vám dostanou.
Soustředit se na ni byste jako majitelé či programátoři projektu měli, a to z několika důvodů. I když není tak důležitá, uživatelé si o vás vytvoří první dojem právě na homepage. Klíčový je zde design a struktura celé stránky, která návštěvníka musí zaujmout.
Řekněte všem, co děláte
Homepage je také skvělým prostředkem, jak na první dobrou každému návštěvníkovi sdělit, čím se zabýváte, co nabízíte a kde mohou vaše služby najít. Využít ji tak můžete jako online vizitku, podle které se rozhodne, zda dokážete dostatečně zaujmout. Samotná homepage ale k nákupu nevede.
Pošlete uživatele jinam
Ukažte jim, čím se zabýváte a co nejrychleji je nasměrujte do jiné sekce webu. Nejlépe do takové, která povede k reálnému nákupu. Využijte ji jako rozcestník a ukažte lidem, kam se mohou jít podívat. A na dalším odkazu či v konkrétní kategorii jim ukažte jasný důvod, proč u vás mají nakoupit.
Veďte potenciálního zákazníka krok za krokem podle požadované problematiky k nejlepšímu řešení pro něj a novým ziskům pro vás. Pamatujte, že konkurence v online světě je obrovská a pokud nenasměrujete správně klienty vy, udělá to za vás snadno někdo jiný.
Sledujte trendy
Každá vizitka je o vzhledu. Všímejte si proto na internetu současných trendů v oblasti webdesignu a zařiďte se podle nich. Přizpůsobujte se ale s ohledem na to, v jakém oboru působíte. Nemusí to být nic zásadního. Můžete například jen změnit barvu pozadí podle toho, které jsou nyní v kurzu. Stejně tak si můžete pohrát i s typografií a vytvořit velmi originální vzhled.