Představte si, jak by se asi vaši zákazníci tvářili, kdyby jim do schránky dorazila poškozená a znečištěná zásilka právě od vaší firmy? Asi by je to k dalšímu nákupu příliš nemotivovalo, že. Ovšem pozor, může to být ještě mnohem horší v případě, kdy se jedná o zásilku nezabalenou. Pokud někomu domů dorazí špatně zabalené anebo dokonce nezabalené zboží, které je ke všemu ještě nějak poničené či znečištěné, pak vám jej zákazník s velkou pravděpodobností vrátí na reklamaci, a ještě ke všemu vám s velkou pravděpodobností hrozí, že už si u vás nikdy nic jiného neobjedná. A vůbec se není čemu divit.
Pokud obchodník prodávající své zboží po internetu nedokáže zásilku kvalitně zabalit tak, aby k zákazníkovi dorazila v dobrém stavu, zkrátka tak, jak si ji objednal, tak je odsouzen k zániku, protože kdo by kupoval věci, které za své peníze získá ve špatném stavu? To asi nikdo.
Pakliže tedy nechcete dopadnout podobně špatně, tak vždy pečlivě dbejte na to, jak je vaše zboží zabalené. A vůbec se nesnažte na balení ušetřit zbytečné peníze, neboť to nakonec dopadne tak, jak jsme popsali výše. A pokud vás náhodou kvalitní balení stojí nějakou částku navíc, tak lepším řešením je započítat tuto částku do konečné ceny pro zákazníka. Vy tak na balení neproděláte a zákazník bude mít jistotu, že se s jeho zbožím cestou nic nestane.
Ovšem pozor, stát se vám může klidně i to, že máte pocit, že jste zboží kvalitně zabalili, ale ve skutečnosti tomu tak není. Takto to může dopadnou především v případě, kdy balíte své zboží do papíru. Papír je sice krásný a poměrně levný balicí materiál, ovšem má jednu nepříjemnou vlastnost. Ve vlhku se snadno kroutí, a pokud se dostane do kontaktu s vodou, snadno se rozmočí a s tím vlhkost a znečištění prosáknou i na zabalené zboží. Často je proto lepší použít na zabalení kvalitní plastové sáčky , se kterými vašemu zboží nic nehrozí.